beccies.blogg.se

Nog om mig, låt oss prata om min bil istället.

Kul Jul

Kategori: Allmänt

Jag verkligen hatar drama, eller ja att va inblandad i det själv i alla fall. Men nu har jag lyckats igen. Det är därför jag har så svårt för vissa typer av människor som verkligen sugs in i allt som drar energi från en, så alltså skulle jag nog aldrig klara av att vara vän med någon som är en kopia av mig ;) bortsätt från min otroliga känsla för humor då ;) *host* :P Jag tänker inte gå in närmare på vad som hänt men jag är i alla fall glad över att ja inte har kvar någon av dessa människor i mitt liv längre, o speciellt inte den person som jag har gett aldeles för många chanser redan..
 
Men igår fick ja mysa till det med lussebullsbak o mysigt sällskap i alla fall =) 
 
Idag blir det att dra ner till stan o fixa håret o sen hem o vila innan man kör första natten av tre! 
 
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: